21 Mart 2014 Cuma

Yemek Tarifleri

Sevgili takipçilerim geçenlerde misafirlerim gelecekti ve farklı sıra dışı bir yemek yapmak istedim ve internetteki yemek tarifleri sitelerini gezdim. Ne kadar çok yalan yanlış bilgilerin olduğunu da işte o zaman gördüm. Önüne gelen bir yemek tarifleri sitesi açmış, inanın malzemelerim çöpe gitti. Sonra kendi kendime düşündüm internetteki tüm siteler böyle olamaz bu işi hakkıyla yapan elbette kaliteli kolay pratik ev yemekleri sitesi vardır diye düşündüm. Ve tekrar araştırmaya başladım ve bu araştırmalarım sonucunda bir site buldum ki tam anlamıyla müptelası oldum diyebilirim. Sitede çoğunlukla kendi tarifleri var ancak bazı tarifleri oktay ustadan bazı tarifler portakal ağacından bazıları da nefis pratik yemek tariflerinden alınmış, ama hepsi harika ve güvenilir. İlk etapta etli yemek tarifleri kategorisine baktım yüzlerce tarif var hele fotoğraf kalitesine hayran kaldım. Yine sebze yemekleri bölümü de aynı şekilde aşama aşama maddelendirilerek anlatılmış. Son olarak kek tarifleri sayfasına baktım hepsi o kadar güzel ki hangisini yapacağımı şaşırdım. Ama hepsini uygulayacağım.
Gerçekten sitede gezinirken çok heyecanlandım ve bu heyecanla siz sevgili takipçilerimle bu yeni keşfimi paylaşmak istedim. İnterneti keşfetmeye gizli kalmış güzellikleri ortaya çıkartmaya ve bulduğum güzel siteleri sizlerle paylaşamaya devam edeceğim. Bu paylaştığım siteyi inceledikten sonra ne olur siz de fikirlerinizi yorum bölümüne yazın hatta sizin de böyle beğendiğiniz güzel siteler varsa yazın ki ben de sizlerden bir şeyler öğrenmiş olayım. 

0 yorum:

Yorum Gönder